Elektroniczna Skrzynka Podawcza Urzędu Gminy Tarnów - prosta instrukcja wysyłania dokumentów do Urzędu (na przykładzie deklaracji śmieciowej)
W celu złożenia dokumentu elektronicznego należy posiadać konto użytkownika na platformie ePUAP.
Wszelkie informacje dotyczące korzystania z Elektronicznej Skrzynki Podawczej, w tym usługa założenia konta użytkownika w serwisie ePUAP jest dostępna pod adresem http://epuap.gov.pl
Dokumenty elektroniczne doręczane przez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą do Urzędu Gminy Tarnów muszą być podpisane Kwalifikowanym Podpisem Elektronicznym, wygenerowanym w oparciu o certyfikat kwalifikowany wydany przez uprawnionego polskiego wystawcę w formacie Xades-Bes. Natomiast dokumenty nie opatrzone Kwalifikowanym Podpisem Elektronicznym, zawierające dane niekompletne lub dane zawierające niebezpieczne elementy mogą być odrzucane i nie rozpatrywane. Akceptowalne formaty załączników to: PDF, ODT, SXW, DOC (za wyjątkiem DOCX), RTF, TXT, XLS, CSV, GIF, TIF, BMP, JPG, PNG, ZIP, ARJ, HTML, HTM.
Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia kwalifikowanych, doręczonych dokumentów elektronicznych będzie wydawane automatycznie.