To wyjście naprzeciw sugestiom i oczekiwaniom mieszkańców gminy Tarnów – pasażerów gminnej komunikacji. Na ich prośbę, mieszczący się w siedzibie dworca autobusowego Punkt Obsługi Klienta Gminnej Komunikacji Publicznej przy ul. Dworcowej 1, w poniedziałki i środy wydłuża godziny pracy. W te dni będzie on czynny od 11.00 do 18.00. Zmiana dotyczy także sobót - bilety okresowe (m-karty) oraz bilety wieloprzejazdowe będzie można nabywać w pierwsze i ostatnie soboty miesiąca. Biuro przewoźnika zaprasza zatem zainteresowanych 27 lutego i 6 marca w godzinach od 9.00 do 14.00.
W pozostałe dni godziny pracy pozostają bez zmian. We wtorki, czwartki i piątki Punkt Obsługi Klienta Gminnej Komunikacji będzie czynny od 9.00 do 16.00.
Jak informowaliśmy, w związku z sugestiami mieszkańców dotyczącymi także rozkładów jazdy oraz niektórych tras, planowane są korekty również w tym zakresie. O szczegółach będziemy informować.
Dodatkowych informacji na temat funkcjonowania gminnej komunikacji oraz Punktu Obsługi Klienta udziela referat gospodarki komunalnej Urzędu Gminy Tarnów pod numerami telefonów (14) 688 – 01 – 42,43. Można się też kontaktować z biurem przewoźnika pod numer: 516 865 266.